четвъртък, 20 февруари 2020 г.

Вицове - само сока, февруари 2020 г.


Провинция Нин Бин, Виетнам
Две мишки ядат лентата от филма "Отнесени от вихъра"
в мазето на едно кино в София. Едната мишка пита:
- Как ти се струва?
- Ами, да ти кажа честно, книгата ми хареса повече...

***

Мъжете лъжат, скитат и изневеряват! Жените са домошарки, и верни!
В задачата се пита:
- С кого изневеряват мъжете?!

***

Чудя се аз, като не съм пила Моет, а и нЕАм снимка в известна тоалетна, изобщо постигнала ли съм нещо в тоя живот?!

***

Върви Лъвът из гората. Среща Кума Лиса.

- Коя си ти?

- Кума Лиса.

- Добре. За-пис-вам. Ела утре сутринта при мен. Ще закуся с теб.

Лисицата заплакала, а Лъвът продължил по-нататък. Среща Баба Меца.

- Коя си ти?

- Баба Меца.

- Добре. За-пис-вам. Ела утре на обед при мен. Ще обядвам с теб.

Мечката заплакала, а Лъвът продължил по-нататък. Среща Зайо Байо.

- Кой си ти?

- Зайо Байо.

- Добре. За-пис-вам. Ела утре вечер при мен. Ще вечерям с теб.

- А може ли да не идвам?

- Моооооже. За-драск-вам!

***

В ресторанта. Тя:
– Мило, виждаш ли онзи там, пияния?
– Да, кой е той?
– Преди 5 години ми предложи, но аз му отказах!
– Е... той докога ще празнува?!