събота, 29 февруари 2020 г.

Вицове - само сока, февруари 2020 г.


Molokini Crater в Мауи Каунти, Хавай е остров с форма на полумесец.
Той е много популярен сред водолазите и любителите на морски птици.

Всъщност, представлява вулканичен кратер, а вулканът под него в
разцвета си е образувал няколко нови острова чрез изригване.

Има мъже, които помагат във всичко на жените! Те са нарисувани на банкноти!

***

Късно вечер,мъж се моли преди сън:
- Господи, направлявай ме и ме укрепи, направлявай ме и ме укрепи...
Жена му:
- Ти се моли само за укрепването... С направлението аз сама ще се оправя.

***

И да знаете: не се казва ”Харесвам блондинки”, а ”Обичам простите удоволствия!”

***

- Скъпи, за 8-ми март искам само любов и внимание...
- Късно е, скъпа... Вече ти купих настолен циркуляр от промоцията в Lidl.

***

Тя приличаше на чисто и невинно дете с ангелско лице. Но после си отвори устата и каза:
- И за къв чеп, седиш тука и ма зяпаш?