вторник, 14 март 2017 г.

Вицове, март 2017 г.

СмЕх/Таралеж/


За рождения ден на сина ми му поръчах стриптийзьорка. Жена ми не беше много доволна, ма в края на краищата детето веднъж навършва две годинки.

***

Всички хора са произлезли от маймуните, само македонците от българи.

***

Между влюбени:
- Скъпа, сърцето ме боли, като танцуваш с други!
- Мен пък ме болят краката, като танцувам с теб.

***

Стар коцкар отишъл на лекар. Лекарката била млада и хубава. Но тъй като била настинала и едвам говорела, му казала шепнейки:
- Влезте, затворете вратата и полегнете на кушетката.
Огледал се той и също шепнешком попитал:
- Да заключа ли?

***

Човек слиза да изхвърли боклука и среща по стълбите съседа си:
- Абе, комши, тая ваш'та котка, що мяука така зловещо?
- А твойта котка не мяука ли, като я къпете?
- Не.
- А като я изстисквате?

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/