петък, 9 септември 2016 г.

Вицове, септември 2016 г.

Музей - на заден план Рембранд "Нощна стража"

СмЕх/Таралеж/


Надписи в градски рейсове в различни страни:
Германия: "Разговорите със шофьора са строго забранени!"
Англия: "Благодарим ви, че не разговаряте с шофьора."
Италия: "Не отговаряйте на шофьора!"
Израел: "Нямате никаква сметка да си говорите с шофьора."

***

- Ало, 112 ли е? Имам бързо нужда от помощ!
- Какъв е проблемът?
- Пих виагра и ерекцията ми продължава вече повече от 4 часа.
- И какво от това?
- Ами в инструкцията пише, че ако ерекцията продължава повече от 4 часа, трябва да се обадя на Бърза помощ!
- Добре, сега ще ви изпратя лекар.
- Ей, не може ли медицинска сестра, че не съм го правил досега с мъж?...

***

Младеж и девойка се озовават сами в спално купе. Младежът заел горното легло, а девойката - долното. Около час след като си легналиот горното легло се спуснал конец с привързана бележка, на която пишело:
"Госпожице, ако искате да правим секс, дръпнете конеца един път! Ако не искате, дръпнете го 47 пъти, последните десет пъти малко по-бързо!".

***

- Как попаднахте в сградата на ДАНС?
- Ами... аз... агент съм.
- КГБ?
- Не...
- ЦРУ?
- Орифлейм.

***

Тинейджърки на контролно в софийска гимназия. По едно време едната бута другата и шепне:
- Миме, как е правилно: уздравях или оздръвях?
- Ни знам. Пиши ниумрях.

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/


четвъртък, 8 септември 2016 г.

Фотофакт: ПЕРВЫЙ КАНАЛ - повече от телевизия

Нещо не е наред с руския "1 канал". Средният ръст на руснаците е 173 см., а президента Путин е висок 162 см.
И така излъчваме вече 17 години...

Младежи от Стара Загора купили Дипломатическия клуб „Бояна“ за 8,5 млн.лв.

Съдружниците в "Ексклузив уеб дизайн" - Йордан Йорданов
и Ванеса Тодорова.
Фирма „Ексклузив уеб дизайн“ от Стара Загора е официален купувач на Дипломатическия
клуб „Бояна“ и още няколко ценни държавни имота на АДИС.

Ново дружество с 3 лв. начален капитал, 1000 лв. активи и дейност, свързана с уеб дизайн и реклама,  плати 8,5 млн. лв. за държавните имоти.

От профила й във фейсбук разбираме, че 21-годишната бизнес дама Ванеса Тодорова е завършила Професионалната гимназия по строителство, архитектура и геодезия в Стара Загора. Като месторабота е посочила управител на офис в „Ексклузив уеб дизайн“ и „Визитник БГ“.

Ванеса Тодорова харесва книгата „50 нюанса сиво“, филма White chicks и тв предаванията „Мутра по заместване“ и „Съдби на кръстопът“. Член е на групите „Истината за Стара Загора“ и „Пътуващи между Габрово и София“.

Другият съдружник в „Ексклузив уеб дизайн“ Йордан Йорданов (24 г.) е изучавал „Електроенергетика и електрообзавеждане“ в Минно-геоложкия университет „Св. Иван Рилски“ в София. Фен е на Димитър Бербатов, групата Ludacris и е последвал страниците „Мъдър е този, който знае не много, а необходимото“ и „Никога не бъркай едно поражение с окончателния провал“.

Третият акционер във фирмата купувач на Дипломатическия клуб е Димитър Йорданов (20 г.). Предполага се, той е брат на Йордан Йорданов. Също като него е избрал Минно-геоложкия университет за висшето си образование. Музикалните му предпочитания са насочени към Преслава, Питбул и Никол Шерцингер, а в спорта е привърженик на „Берое“-Стара Загора.
Ексклузив уеб дизайн“ е регистрирана през октомври миналата година. Седалището й е на ул. „Добруджа“ №20 в Стара Загора. Всеки от трима съсобственици притежава 33% дял. В търговския регистър няма данни за участия на младите и предприемчиви българи в други фирми.

Към 31 декември 2015 г. „Ексклузив уеб дизайн” разполага с едва 1000 лв. в каса и с това са всичките й активи. Приходите й са 2000 лв., разходите - 1000 лв.

"Ексклузив уеб дизайн" бе единствен участник в търга за Дипломатическия клуб и бе определена за победител с оферта от 8,5 млн. лв. без ДДС, колкото беше и началната цена.
Според запознати зад сделката стои депутатът от ДПС Делян Пеевски.


Официално и окончателно: Трайчо Трайков е кандидат-президентът

Кандидат-президентската двойка на Реформаторския блок е Трайчо Трайков - ген. Съби Събев. Решението е окончателно и вече официално, след като лидерите на Блока и кандидата застанаха пред медиите, а представителителят на Гражданския съвет и депутат Иван Иванов обяви, че над "Раковски" 134 днес има "бял дим" (по аналогия с избора на папа - б.р.) Иванов благодари на всички номинирани за поста - всичките достойни хора, както и на партиите, които са се обединили около номинацията.

След него думата взе самият Трайков:

Обещавам да дам шанс на всички, които се чувстват демократи, патриоти и евроатлантици да имат своя кандидат-президент в мое лице, заяви той и също на свой ред благодари и на партиите, и на гражданските общности, които заявяват подкрепа за кандидатурата му.


Карикатурите на Краси

"Ей така..., много империи сме преживели.."
Бойко Борисов








Краси Петров рисува специално за блога.

Извънредно положение в Солун и Пелопонес след пороя

В областите Солун и Пелопонес е обявено извънредно положение заради катастрофалните последици от поройните дъждове и наводненията, съобщи агенция АНА.

На извънредна среща в град Каламата, на която е присъствала и правителствена делегация, е решено да бъдат взети извънредни мерки.

Досега в наводненията загинаха четирима души, а един човек се смята за изчезнал. Спасителните екипи успяха да помогнат на 24 души в Солун, 29 са спасени в Лакония и 21 в Месиния.

След като времето в цяла Гърция се влоши, ударът на стихията беше най-силен в западните и северните райони. Проливни дъждове и ураганни ветрове предизвикаха наводнения в Западна Гърция и в областта Пелопонес. В района на Каламата в Пелопонес бяха наводнени няколко села.

Жена инвалид загина в дома си в село Пидима, защото не можела да позвъни на пожарната, за да я евакуират. Нивото на водата достигнало два метра.

Торнадо премина над град Катаколо на западния бряг на полуостров Пелопонес и на островите Закинтос и Кефалония. Ураганният вятър изкорени дървета и прекъсна електроснабдяването. Спряха да работят десетки светофари, което доведе до транспортен хаос.

В централните части на Пелопонес пътищата се превърнаха в пълноводни реки и много хора бяха блокирани в колите си. В Епир, в Северозападна Гърция, пожарникарите спасиха румънска туристка и две деца, когато водата отнесе колата им.


Бъчварова потвърди за скандален полет на кметове на ГЕРБ

В писмен отговор до депутата от БСП Кирил Добрев вътрешният министър Румяна Бъчварова потвърждава, че шефът на Първо РПУ в Перник е летял с партийната организация на ГЕРБ и кметове до Брюксел. Тя признава и за скандала при полета, който пернишката делегация предизвика след употреба на алкохол.

В документа имената са заместени с инициали, но става ясно, че шефът на Първо РПУ в Перник Владимир Тодоров е бил поканен на двудневна визита в Брюксел заедно с пернишката гербаджийска делегация. „Главен инспектор В.Т. в качеството му на началник на Първо РУ-Перник участва в утвърдената от кмета на община Перник местна комисия по обществен ред и сигурност на гр. Перник, както и в съвместна комисия между община Перник и ОДМВР-Перник, назначена със заповед на кмета на община Перник за планиране и изграждане на видеонаблюдение на гр. Перник.

Служителите на ОДМВР-Перник и в частност Първо РУ-Перник работят в тясно взаимодействие и ежедневни контакти с община Перник, което гарантира своевременното решаване на възникнали проблеми и изпълнение на задачите по превенцията на престъпността в града и ефективно решаване на проблемите на местната сигурност“, обяснява Бъчварова.

От меко казано странния отговор на вицепремиера си правим изводите, че може би пътуването до Брюксел на главния инспектор е награда за участието му в две комисии за видеонаблюдение, коментира в социалните мрежи Кирил Добрев.

Бъчварова се оправдава, че конфликтът на борда нямал отношение с гербаджийската делегация. Тя признава, че е имало нарушаване на обществения ред на самолета. „Група лица, пътуващи на борда, са вдигали шум, с което са обезпокоили част от пътниците и след направена им забележка са реагирали остро. Не са отчетени материални щети. Служителят, извършил проверката, е провел разговор с командира на екипажа, който е отказал да подава оплакване срещу нарушителите на реда и в тази връзка не е било взето административно отношение“, твърди министърката. По думите й няма сигнали, жалби или оплаквания от други пътници от този полет или от екипажа на самолета.


На тази дата: 8 септември 1976 г. Във Варна е открит Аспаруховият мост! Как съветски кораб събори моста през 75-та

Аспаруховият мост е пътен мост в Североизточна България. Намира се в град Варна и свързва кварталите Аспарухово и Галата с централната част на града, като представлява единствената връзка през плавателния канал, свързващ Варненското езеро с Черно море. Той е част от магистрала Черно море и Европейски път E87.

Пуснат е предсрочно в експлоатация на 8 септември 1976 година, като е открит от председателя на Държавния съвет Тодор Живков.

Как съветски кораб събори Аспаруховия мост във Варна през 1975 г.


Преди  построяването на днешния Аспарухов мост край Варна, свързващ двата бряга на канала „море-езеро“, от 1939 г. там  функционира клапов мост със същото име.

Старото съоръжение е с подвижна част (клапа), която се повдига, когато по канала трябва да премине кораб с по-голяма височина. Основите на моста били на 12 м. дълбочина, върху опора от кварцов пясък. Самия мост бил проектиран за канал с широчина 100 м., със среден отвор, широк 30 м. Подвижната част, система "Шерцер" изработена от германската фирма МАН се отваряла само за две минути и половина.

Трафикът е бил изключително активен – морските съдове влизат, за да стигнат до двете пристанища във Варненското езеро – за въглища (до ТЕЦ Варна) и за дървен материал до село Тополите. Преминаването на корабите под клаповият Аспарухов мост било истинско изпитание за морските вълци. С цел намаляване на риска от сблъсък в моста, в канала били поставени специални отбивачи - железобетонни колони, забити в дъното и облицовани с дърво, които да поемат ударите от отклонилите се кораби и да ги насочват при навлизане в отвора на моста.

В ранния следобед на 28 януари 1975 г. съветският кораб „Павел Постышев” тръгва от варненския рейд към пристанището, във Варненското езеро, както са полага, на борда се намира български пилот, който трябва да насочва движението по канала. Точно в 14,50 минути пилотът докладва по радиостанцията: „ Съборихме Аспаруховия мост!”

Диспечерът не може да повярва на чутото. Съветският кораб се е блъснал пряко в моста и последствията са наистина страшни. Събореното съоръжение прекъсва всичкикомуникации между двата бряга. Спира корабоплаването, автомобилния транспорт и пътя на хората. Близо месец кварталите "Аспарухово" и "Галата" остават напълно откъснати от Варна. 

Много сериозен проблем се оказва прекъснатата жп връзка между базата на „Петрол” и страната, от нея заводите очакват ежедневни доставки на течни горива. Налага се компромисното и твърде рисковано, макар и временно решение: танкерите да акостират на сухотоварното пристанище Варна, което не само е в разрез със световната практика, но и крие сериозни опасности за сигурността на варненското население.

Веднага, след сблъсъка в Аспаруховия мост милицията бързо отвежда капитана на „Павел Постышев”, българския пилот и рулевия, за да им вземе алкохолни проби.

Междувременно по двата бряга на канала се струпват хора и коли – работниците приключват трудовия си делник и искат да се приберат в града, но до другия бряг не може да се стигне. Милицията не успява да въдвори ред. Всички са недоволни, а вече се свечерява. 

Междувременно доброволци монтират набързо понтонен мост и по него тълпата иска бързо да премине до другия бряг. Хората натежават, настъпва хаос, понтонът в средата се наклонява и част от хората политат във водата. Един от милиционерите започнал да гърми във въздуха с пистолета си, за да спре народа да се качват повече. Хаосът нараства.

Подгизналите и премръзналите варненци, които изпадат от понтона, успяват да се доберат до брега и търсят начин да се подсушат и сгреят от студа. В командната зала на Аспаруховия мост заседават всички големи варненски партийни и държавни шефове, начело с първия секретар на ОК на БКП Тодор Стойчев, кандидат-член на Политбюро. В този момент звъни телефонът от София и министърът на транспорта Васил Цанов пита: „Колко са удавените?“.
Тодор Стойчев отговаря: “Няма удавени, има намокрени!“.

През следващите дни варненските власти се чудят как да възстановят транспортните връзки между двата бряга на канала. Тежката авария с моста налага бързо демонтирането му и за да не спира движението, са направени два временни понтона. От изоставена линия край гарите Страшимирово и Тръстиково са пренесени и монтирани два железопътни моста, единият от които е устроен като подвижен. Така още на 15 февруари 1975 г. е възстановена връзката между двата бряга и варненци си отдъхват. Той действа безотказно в продължение на година и половина, докато бъдат пуснати в експлоатация новият корабоплавателен канал и новият Аспарухов мост – естакада. Това става на 8 септември 1976 г.

От цялата работа пострадал само капитанът на “Павел Постишев“ – понижили го в длъжност. След инцидента той веднага е експулсиран в СССР. След връщането си в Одеса „варненският терминатор“ бил назначен за капитан на самоходна дълбачка на морското дъно, а 7 години след инцидента с Аспаруховия мост тежката ръка на съдбата се стоварва и върху Тодор Стойчев.Живков го сваля от всичките му партийни и държавни постове и го праща посланик в Букурещ.


Вицове, септември 2016 г.

Среща на два свята, Dior в Москва през 1959 г.

СмЕх/Таралеж/


Космонавти от Земята най-после кацат на Марс. Срещу тях се задава един марсианец, целият в златни синджири и пръстени, и ги поздравява на разбираем език.
Космонавтите учудено го питат:
- Вие тук всички ли ходите с толкова много злато по себе си?
- Не - отговаря марсианеца, - само арменците сме така!

***

-Докторе, имам голям проблем! Обичам коня си!
-Нищо страшно няма! Толкова хора обичат животните...
-Да, ама докторе, аз изпитвам физическо влечение към коня си!
-Да... Това наистина е по-сериозно...
Жребец ли е, или кобила?
-Еее..., докторе, обиждате ме! Кобила е естствено! Аз да не съм сбъркан!

***

Когато той спря пиенето, тя започна да обръща внимание на другите му недостатъци.

***

Гостът:
- Извинете, госпожо, защо вашето куче ме гледа така?
- Не му обръщайте внимание! То прави така винаги когато някой яде от чинията му.

***

Двама ловци попадат на следи от лъв.
- Иди да видиш накъде е тръгнал - казва единият.
- А ти?
- Аз ще проверя откъде е дошъл...

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/


сряда, 7 септември 2016 г.

От Москва не проявяват никакъв интерес към хъба на Бойко

"Газпром" не проявява никакъв интерес към идеята за изграждане на газов хъб край Варна и планира да се съсредоточи върху строителството на "Турски поток", съобщава руският "Комерсант".

Според изданието България предлага на газовия гигант активно да участва в създаването на разпределителния център и обещава да уреди регулаторните въпроси с Европейската комисия, който на думи се подкрепя от Брюксел.

България предлага на Русия 50% дял в бъдещия газов център на своя територия, заяви във вторник ръководителят на газопреносна компания „Булгартрансгаз" Георги Гегов. От своя страна министър-председателят Бойко Борисов каза по време на енергийна конференция, че София „няма да позволи на големите газопроводи в Южна Европа да заобиколят България".

"Комерсант" посочва, че през 2014 г. под натиска на САЩ и ЕС София не е дала разрешение на "Газпром" за старт на строителството на „Южен поток“, а след това проектът е бил трансформиран в т. нар. "Турски поток". и че руският президент Владимир Путин нееднократно е подчертал, че доставките на руски газ за ЕС по южния коридор са възможни само ако Брюксел официално подкрепи подобен проект.

Сега от страна на ЕК има гаранции, че руският газ ще е добре приет в българската страна, но "Газпром" не проявява интерес към предложението, пише още "Комерсант". Преди два дни шефът на компанията Алексей Милер заяви, че основните усилия на концерна са насочени към газопровода "Турски поток", а възраждане на "Южен поток" не се обсъжда.

Според неназован източник на изданието от „Газпром“ България няма какво да предложи на компанията.

"Това прилича на кокал, който им подхвърлят вместо "Южен поток", но по него няма месо", казва събеседникът на изданието, допълвайки, че създаването на газов хъб в България без руски газ е невъзможно.